Jump to content

Do you remember when stupid love leaked?


Chris Quinn
 Share

Recommended Posts

  • ★ Senior Moderator
32 minutes ago, Chris Quinn said:

spacer.pngDoes everyone remember this 1st image from stupid love music video and a lot of people said it was fake lol but it wasn't

#GAGASTACKFIGURES

OMG. I remember the collapse everyone had!!! And when the song leaked... 😳😳😳😳😳:DerpGa:

I think when love is pure you try to understand the reasons why…

Link to comment
Share on other sites

  • Matt changed the title to Do you remember when stupid love leaked?
2 hours ago, Chris Quinn said:

spacer.pngDoes everyone remember this 1st image from stupid love music video and a lot of people said it was fake lol but it wasn't

#GAGASTACKFIGURES

OMGG I REMEMBER....my whole tl was FREAKING OUT that day....some of them was hating and others was loving it (like me i LOVEEE this outfit) 

and when the song itself leaked.....i listened to it the whole day while playong games 😂

  • WIG 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, jolincakes said:

OMGG I REMEMBER....my whole tl was FREAKING OUT that day....some of them was hating and others was loving it (like me i LOVEEE this outfit) 

and when the song itself leaked.....i listened to it the whole day while playong games 😂

I was feeling the same and I was.liek she's coming I listened to it on repeat for days maybe weeks

Link to comment
Share on other sites

  • ★ Moderator

YES OMG! I remember when the full tracked leaked and everyone went back to that halloween pic that gaga posted on ig, on her phone she was playing "stupid love" . Some saying its a coincidence, kinda interesting.

 

  • WIG 1
Link to comment
Share on other sites

  • ★ Senior Moderator
On 12/31/2020 at 11:56 AM, Adeline said:

I remember saw on Twitter that the song had leaked but I never heard it at the time and never tried lol

I listened to it 💀 

And I loved it. I just said “she’s back”, with a pop release because she has never left :street:

  • Love 1

I think when love is pure you try to understand the reasons why…

Link to comment
Share on other sites

On 12/28/2020 at 2:49 PM, Chris Quinn said:

spacer.pngDoes everyone remember this 1st image from stupid love music video and a lot of people said it was fake lol but it wasn't

#GAGASTACKFIGURES

can y'all stop

EO7Q2McUUAA1xzL?format=jpg&name=small

Just now, Sechito said:

can y'all stop

EO7Q2McUUAA1xzL?format=jpg&name=small

Only true fans will get this :cheers:

  • Love 2
  • TEA 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...